Sedem drobností o mne

O všeličom.

Už v nedávnom článku som vám písala o (ne)typických situáciach, ktoré sa v mojom živote často vyskytujú. A keďže to vyzeralo tak, že vás i celkom zaujal, rozhodla som sa napísať pár slov iba o mne a otvoriť sa svetu o niečo viac.

DSC_0544 (3)

  • Vždy, keď môžem, chodím bosá. Bez topánok, bez ponožiek. A to nielen vo vnútri, ale i vonku – po tráve, chodníku, ceste. Prázdniny na dedine sa vždy rovnajú zašpineným nohám, ale komu na tom záleží. Nuž a keď som sama doma, taktiež preferujem žiadne oblečenie. Alebo len veľmi málo oblečenia…
  • Nehrám na žiadny hudobný nástroj, no túžim hrať na klavíri. Ľutujem, že ma rodičia nezapísali do umeleckej školy ešte kým som bola malým dievčatkom. Či už klaviristka alebo baletka, bola by som viac než spokojná! Verím však, že raz si svoj sen splním a aspoň pár skladieb budem mať v malíčku.
  • Zatiaľ síce nie oficiálne a na papieroch, ale mám stredné meno. Mnoho ľudí o tom nevie, a ak aj áno, tak iba s úsmevom krútia hlavami. Avšak čoskoro bude aj na mojom rodnom liste a občianskom preukaze.
  • Nemám rada blízkosť a dotyky ľudí. Samozrejme, neplatí to vždy, no vo väčšine prípadov áno. Výnimkou (a mojou obľúbenou) sú len ľudia, ku ktorým mám pomerne dosť blízky citový vzťah.
  • Píšem listy. Pred vyše rokom som dostala nápad, a tak sme si s Emkou začali každý mesiac posielať listy a zverovať sa so svojimi myšlienkami aj inou, než len hovorenou alebo elektronickou formou.
  • Ak by som mala konvertovať na nejaké náboženstvo, bol by to buddhizmus. Náboženstvá ako také ma vždy zaujímali, no práve buddhizmus mi svojimi myšlienkami pripomína skôr filozofiu a určitý životný štýl, s ktorým sympatizujem.
  • Nie som veľkým fanúšikom moderného umenia. Jednoducho sa mi diela Shakespeara, Moneta, Leonarda da Vinciho, Jane Austenovej alebo Vincenta van Gogha páčia viac. A mojím najobľúbenejším obrazom je Dáma s hranostajom.

Ak ste sa v niečom našli, napíšte mi do komentáru a podeľte sa aj o svoje ďalšie zaujímavé “drobnosti”. Tých obyčajných faktov o ľuďoch je všade mnoho, mňa však zaujímajú hlavne tie, ktoré na prvý pohľad vôbec nevidno.

P.S. Pre viac z môjho života sleduj instagram.

6 thoughts on “Sedem drobností o mne

    1. Tak niečo predsa len máme spoločné. 🙂 U mňa je to pri súčasných autoroch niekedy tak, inokedy zase naopak – niektoré konkrétne diela sa mi, samozrejme, páčia. Napríklad mám rada poéziu Rupi Kaur, no vo všeobecnosti preferujem to staršie umenie.

      Like

  1. Rovnako veľmi rada a skoro stále chodím bosá, tiež mám najradšej tých klasických autorov, čo niekedy nie všetci chápu. A rada by som ťa povzbudila k tomu, aby si pokojne aj teraz začala s hudobným nástrojom. Nikdy nie je neskoro. Krásny a úprimný príspevok. 🙂

    Like

  2. Také ráda chodím bosa a moc nemusím dotyky cizích lidí, záleží jakých. Ale takové to, když přijde někdo přehnaně společenský a začne mi dávat ruce kolem ramen apod. to vážně nemusím a je mi to nepříjemné. Zaujalo mě, že máš ráda klasické umění, já to mám tak půl na půl, líbí se mi Shakespeare, ale třeba i něco moderního 🙂 ten hudební nástroj určitě zkus, třeba budeš talent 🙂

    Lady Lenna

    Like

    1. Ja si prečítam/vypočujem/pozriem aj to moderné a veľakrát sa mi kniha/hudba/obrazy páčia, no predsa len je v tom klasickom umení niečo, čo v tom dnešnom už vôbec nenájdeme. Keď sa zamieram len na obrazy: ten zmysel pre detail a dôslednosť, kombinácia farieb… A nie len pár farebných šmúh na bielom plátne. Ale všetko má svoje pre a proti… a samozrejme aj fanúšikov. 🙂 Ďakujem. ♥

      Like

Leave a Comment

