5 vecí, tak typických pre môj život

O všeličom.

Určite to poznáte. Každý z nás niekedy (alebo aj pravidelne) robí veci, ktoré sú preňho už celkom zvyčajným znakom a medzi svojimi priateľmi je obľúbeným terčom doberania a veselých historiek. V tomto článku som sa vám rozhodla predstaviť možno nie najpríjemnejšie situácie, ale napriek tomu také, bez ktorých by môj život… no, nebol mojím.

DSC_0361 (3)33.jpg

  • Neustále strácanie dôležitých drobností. Či už sú to kľúče, školské karty, kreditka alebo úradný dokument, pravidelne o ne prichádzať mi ide, bohužiaľ, viac než vynikajúco. A ak mi dlhšiu dobu nič nechýba, začínam si dávať pozor, pretože viem, že čoskoro to opäť príde a ja budem v panike a beznádejne hľadať zapotrošené.
  • Zabúdanie na nový sprchový šampón alebo gél. Pevne dúfam, že nie som jediná, ktorá si až po hodine vo vani uvedomí, že ten nový šampón nechala stáť vo svojej izbe na nočnom stolíku alebo poličke. A tak sa musím nespokojne a krútiac hlavou vybrať von, pretože sa nemám čím umyť.
  • Odkladanie (a zanechávanie) prsteňov na verejných toaletách. Áno, čítate správne. Mám taký zvyk skladať si prstene pred každým umývaním rúk, nuž ale, častokrát si ich zabudnem nasadiť naspäť. A vo všeobecnosti môžem tiež povedať, že prstene strácam veľmi rada, takže ich spokojne môžem priradiť k prvému bodu. Jeden dokonca skončil vo výťahovej šachte.
  • Zamyslené kráčanie ulicou a nevnímanie ľudí okolo seba. Poviem vám, môže to mať dosť nepríjemné následky. Nie raz som sa pozdravila na poslednú chvíľu alebo vôbec, neodkývala priateľom či rodinnému príslušníkovi. A síce som to už mnohým vysvetľovala, stále som tou namyslenou čiernou ovcou, i keď to naozaj nerobím schválne alebo z akýchkoľvek iných dôvodov. Ak teda toto čítate a ja vám pri najbližšom stretnutí v meste neodkývam, vopred sa ospravedlňujem.
  • Ovoniavanie kníh či učebníc. Kedykoľvek. Kdekoľvek. A prekvapivo mi pri tom nevadia ani začudované pohľady mojich spoločníkov. Niektorí sa dokonca pridajú, a tak majú šancu zacítiť jednu z najkrajších vôní sveta a jej mnoho “odtieňov”. Pretože každá knižka má ten svoj.

Tak čo, našli ste sa v niečom?

instagram
15 thoughts on “5 vecí, tak typických pre môj život

  1. S tým nezdravením sa to mám úplne rovnako! A nedá sa to nijako ovplyvniť… Dokonca aj keď sa donútim sústrediť na okolie a všímať si, či náhodou niekoho neuvidím, tak sa zjaví z inej strany, odkiaľ ho nečakám… alebo ho prostr aj tak nezbadám. 😀 Je škoda, že nás kvôli tomu hneď odsúdia… ja naopak neviem pochopiť, ako to robia všetci ostatní, že sa im toto nestáva a vidia vždy všetko.
    Inak zabúdanie vecí je aj u mňa pravidlom, dnes na návštevu k rodine som si tiež najdôležitejšie veci zabudla doma… A ešte radšej ich strácam… je trochu paradox, keď ti niekto povie, že si nevieš vážiť veci, keď strácaš zrovna tie, na ktoré si dávaš až prehnaný pozor, ale zrazu zistíš, že už to nejak nemáš (u mňa napr. slúchadlá) 😀 .
    A ovoniavanie kníh. ❤
    Veľmi pekný článok. 🙂

    Like

    1. Aach, som rada, že je na tom niekto rovnako! Už som si myslela, že len ja som taká nepozorná a veru, nie raz som rozmýšľala, čo je so mnou zle. Aspoň niekto ma chápe, že to naozaj nie je z povýšenosti, namyslenosti a ďalších tých “skvelých” vlastností, ktoré sú mi vďaka tomu prisudzované. 😀

      Like

  2. Ja sa zamýšľam nad životom veľmi veľa. Našťastie som v summer school spoznala jedného chalana, s ktorým sa dá pokecať naozaj o všetkom. Od satana až po poletujúce motýle. Proste úžasný človek

    Like

  3. Skvělý článek! 🙂 To zapomínání drobností, to se mi taky stává. Mnohdy i přesto, že si to všechno zkontroluji, než vyjdu z domu. 😀 A čuchání ke knihám, to je jasné, v tom se taky vidím. Posledně jsem si ve škole leták “Kam na vysokou?” jen kvůli tomu, že hezky voněl.
    A abych nezapomněla, ta fotka v článku je vážně krásná.

    Like

Leave a Comment

